20081116

tokyo tour..





pictures always tell a thousand things right..x kirela ko nk pandang baik ke x..
maka dengan itu..sila la layan gegambau yg aku upload nih..
maha banyak la gambar aku kan..tp xdela kuasa aku nk upload sume heh..
nk tgk lagi byk kalu..g la layan flickr aku..hihii..


tp knela citer gak sket..
aku g tokyo ni join ade satu group lain..kbetulan dorg nk g tokyo..
last minute plan ok..aku kan sker tukar2 mood nih..
aku pegi 1st week aku smpai jepun..smgt giler g jalan..
so kitorg g mnyusur jln2 kt tokyo ni g tmpt best2..
tp x g shopping complex la..*sigh*..
elok gak tu..kalu x kang tbelahak lak aku bli mcm2 bnde..

so kitorg singgah g NHK museum..ala channel tv yg famous kt jepun nih..
pstu g shrine, g park pastu g tokyo tower..
jauh ko..adela dkt 10 km aku jln..bole?
stop kt tokyo stn..jalan smpai tokyo tower..adela kt 2 jam bjalan..
tp stop2 la..gile ko jln non-stop..
*aku patut masuk marathon x..ko rase?? hihii*

sume tmpt2 tu best..tp syg mase smpai tokyo tower..
org punyerla ramei..mnderu2 jer dtg nk naik..
so bdk2 ni ckp ari pn da lewat..
kitorg pn x naik..
tp yg syok nyer dlm group tu ade la mamat yemen sorg ni..
dia da penah dtg kl n da penah naik KL tower (malu tauu i mase tu..aku xpenah pn naik kl tower tuh..wtf?)
dia tnye aku mane lg tinggi, menara ni ke kl tower..aku ckpla kl tower la tinggi..
dia leh ckp ape ko tauu.."ok then,i dont need to get into this tower..coz i've been to much higher tower than this.." huhuuu ko..tharu aku seh..giler suke dia ng msia..
coz along d way tu x abis2 puji msia..n ade sorg minah tonga ni plak..yg pkai baju merah lam gmbr tu..asyikla nyanyi lagu malaysia truly asia..
ko x bangga time tu? uihh..manjang aku sengih jer..aku pn x hapal lagu tu oii..


so..moralnyer..jadila rakyat yg mnyayangi negaranya..
jgn buat onar..x baik tau..
(ade kene mengena x ng post aku ni..lantak la..ngee..)
all in all..aku sker jln kt tmpt yg cuaca dia x mengizinkan ko bpeluh..
sbb ko xkan rase penat..ko jln la jauh mane pn..ttp x rase sgt kpenatan nyer..
kaki jer letih..


so until i see u again..enjoy!!

No comments: