20081111

heidi kedemaman..

tajuk entry ni mcm ntah pape kan..
tp betul la..anak aku demam kt msia..sedih dowh aku kt sini..
laki aku anta gmbr dia baru lps mkn ubat..sgt sayu ok muke dia..
waaaa..
cuma aku x suke laki aku sikat rmbut dia cmtu..ieww..x cun ahh..
lenkali jgn sikat rmbut dia belah tepi ok..sikat ke blkg..
dmam dia ni kjap ok..kjap x..
kjap aritu mcm da sihat walafiat (b4 aku g jepun dia dmam gak)..
aku g jpun je dia dmam balik..
balik ni igt nk bwk dia g amik blood test la..
so korang layan la muke sayu mayu dia ni..sian aku nengok..

sengih pn mcm nk x nk jer..








i miss u darling...

2 comments:

Anonymous said...

wakhahakahkahka aku baru nak cakap pasal la husband ko sikatkan rambut dia camtu...hahahahhahaha... ye la dah laki yg jaga ikut style dia la nak bega rambut anak dia camne... oklah janji sikat & terurus... dari tak sikat...huhuhuhuhuu

azuraamran said...

ehehehhe..yer ar..sikat..tp pelik seh tgk muka dia camtu..
da la demam..sikat plak rmbut cam org demam..mmg nmpk sgt kesian kan..
*sgt bbeza muka kegembiraan ngan kedemaman..hmm..*

p/s:ismeth caner?ok x iskandar ngan adiknye?kiss him for me k..