20081120

..p-chan..




ni special entry utk mamat siam yg aku knal kt sini..
dia ni gile open minded ok..
sgt sporting maut..
n sgt penyabar..

kt sini course group aku ni..peserta dia mainly org2 veteran..
ala level2 mr. lim n kppk kt ofis tuh..
director pn ade ok..(pakcik kt sblh dia tu adelah seorang director..)
so dorg nih..agakla buta it n teknologi sket..
bkn agakla..memang selenga la..
so nk dijadikan citer..kire aku n mamat ni macam terer la GIS n HECRAS.. (i x puji diri ok..dorg yg ckp..)
so papehal msti tuju kt aku or kt dia..
tp yg aku plg respectnyer..dia boleh tu tahan melayan pangai2 pakcik2 yg x reti2..
eventho da explain 18 kali..ehehehhe..
compare ngan aku..nipis jer aku nyer sabarkan..
kejap je aku da hangin..
last2 aku ckp ikut je manual yg lecturer da bagi tu..
sengal je aku ni..
yer ar..explain skali dua aku tahan lg beb..ni asyikla soh aku explain bnde sama..
n keep on bt salah kt bnde yg sama..panas ar aku..
tp dia ar slalu tlg explain balik..
baguskan..

tu jer la..
lg pun dia macho n cool..
sbb tu relax jer kawan ng dia..
ehehehhe..
(sengal lah aku nih!)

No comments: