20101210

menulis kembali perasaan di sini

ikutkan hati bukan cara ini yang aku suka tapi kerana terpaksa aku perlu luahkan rasa. rasa yang membuku yang tiada siapa tahu kerana penceritaannya tidak pernah berlaku.

perlukah aku berkecil hati bila rasa ketidakadilan membelenggu diri? aku anak yang terasa sangat dipinggirkan kini. punya ibu bapa tetapi mereka punya wasangka padaku. punya adik lelaki tetapi kerana dia semua ini terjadi. punya juga adik perempuan yang sangat beruntung wujud dirinya. aku seolah tiada lagi fungsi di dalam keluarga ini.

yang tinggal hanya aku dan si kecil itu menghadapi hari secara syok sendiri..huhuu..

5 comments:

mama ranggi said...

sabar aaaa kak......

Anonymous said...

sabar ek azah....

apislerr said...

slm kunjungan dr sy...;)
dtg dari blog RM;D

blog apisv2

haz@ris said...

sabar

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)